Uitleg wedstrijden en info

Uitleg over de wedstrijden.

We gaan dit jaar in twee vakken vissen een voor de vaste stok en een voor de werphengel.
Bij inschrijving moet je aangeven in welk vak dat je vist, in geval van de competitie is deze keuze voor alle 4 de wedstrijden. Deze keuze is bindend dit ivm de organisatie van de wedstrijd.
Kies je voor de vaste, daar mag dan ook enkel en alleen met de vaste gevist worden, voor de werphengel telt natuurlijk dat hier alleen met een werphengel gevist mag worden.

Er is per wedstrijd plaats voor 26 man (13 vaste en 13 werphengel) Indien nodig wordt er aan de kopvissers gevraagd mee te helpen wegen in hun vak.

De inschrijving zal starten 3 weken voor de uiterste inschrijfdatum per wedstrijd. (ongeveer 3 weken van te voren)

Prijzen zijn in de vorm van waardebonnen, deze dienen altijd persoonlijk afgehaald te worden bij de prijsuitreiking. Ben je er niet, dan vervalt de prijs aan de wedstrijdcommissie. Dit weer omdat er sponsoring op zit die wordt gegeven met het doel de omzet in de kantine te waarborgen en daarbij is dan de aanwezigheid van de vissers nodig.

We doen de loting ongeveer 1.5 uur voor aanvang wedstrijd.

Als je inschrijft voor een wedstrijd en je komt niet, ben je toch inschrijfgeld verschuldigd, dit weer ivm de aanschaf van de waardebonnen. Na voldoen hiervan, kan je pas weer inschrijven bij een volgende wedstrijd.

Heb respect voor mekaar, de vis en het water. Hou het gezellig, dan maken we er een mooi wedstrijdseizoen van.

Met vriendelijke groet,

De wedstrijdcommissie